سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدف از این کار چیه آخه؟

بهتر است اول بگویم هدفم چه چیزهایی نیست.آدم هایی که وبلاگی می نند چند هدف دارند:
یکی این که از سر بیکاری و برای وقت تلف کنی.
یکی هم برای این که مد شده و کلاس داره و نداشتن آن همچین یه نمه بی کلاسی است.
یکی دیگر این که برای پول در آوردن و ایران دو چرخ زندگی را چرخاندن.
بعدیش دوستیابی و کسب شهرت و دل دادن و قلوه پس گرفتن مخصوصا با جنس مخالف (از رک گویی ضایع این جوری معذرت می خواهم ولی چاره ای نیست).
یک عالمه حرف تلنبار شده دارند توی دلشان ولی کسی نیست که گوشهای نازنینش را مفتکی در اختیار این عزیزان بلاکش قرار دهد.
برای هدایت خلق الله و مبارزه با تهاجم بی امان فرهنگی.
...
ولی خوشبختانه مال من هیچ کدام از این ها نیست!من وبلاگ های دیگری هم دارم چه در پارسی بلاگ و چه پرشین بلاگ.که به خوبی نیازهای من را ارضا می کنند.آن جا ها آن قدر دوست و دلباخته دارم و آونقدر قربون صدقه ام می روند که دیگر نیازی به این چیزها ندارم!! هر چند اگر اینجا هم لطفا گیرم بیاید بدم نمی آید!!!